Deň neprečítaných kníh

Meno klienta:
Martinus.sk
Kategória
PR
Popis práce
Ako osláviť 10 rokov predávania kníh? Čo keby sme „vypli“ e-shop a oslávili tento deň s knihou v ruke? Keď ste 31.8. prišli na Martinus.sk, uvideli ste odkaz na špeciálnu microsite Deň neprečítaných kníh. Martinus totiž zistil, že Slováci majú v priemere doma až 20% kníh neprečítaných. Namiesto obyčajnej kampane sme si tak obsadili novú tému.

Martinus sa vďaka DNK dostal do večerného spravodajstva STV, rannej show Fun rádia, ale najmä akciu medzi sebou šírili surferi.

Na Facebooku sa k eventu pridalo 8817 fanúšikov.
Takmer 4 tisíc cez Facebook známilo, aké knihy z Martinusu budú v tento deň čítať, čím propagovali značku.
Stránku aj napriek minimálnemu rozpočtu navštívlo cez 20 tis. unikátnych návštevníkov.
Twitter hashtag #dnk2011 mal 117 zmienok.
Facebook stránka Martinusu zaznamenala najväčší medzitýždenný nárast v roku 2011.
Anglický preklad nosnej myšlienky: ourpresentationpage.com/den-neprecitanych-knih
Viac o kampani nájdete tu. 
Kredity
Pastier Michal
Ocenenia
2012 - Zlatý klinec /Zlatý klinec/