Moja krvná skupina - online kampaň

Meno klienta:
Dôvera
Kategória
INTERACTIVE & ONLINE
Popis práce
Zdravotná poisťovňa Dôvera sa stala partnerom darcovstva krvi.

VÝZVA
Nájsť čo najrýchlejšie vhodných darcov krvi je niekedy vážny problém.

INSIGHT
Ľudia sa radi pridávajú do Facebook stránok, s ktorými sa môžu stotožniť.

RIEŠENIE
Namiesto klasickej reklamnej kampane sme preto vytvorili platformu pre potenciálnych darcov.
Miesto, kde sa môže ktokoľvek pridať ku svojej krvnej skupine. Vytvorili sme 8 Facebook komunít, ktoré reprezentujú 8 krvných skupín s vlastnými symbolmi a osobitými charakteristikami ich majiteľov. Vždy keď nám tranfúzne centrá hlásia akútny nedostatok krvi, táto info sa hneď objaví aj v požadovanej krvnej skupine. Len za prvých 7 dní sa do projektu zapojilo viac než 10.000 potenciálnych darcov.

VÝSLEDKY
Ľudia sa začali zaujímať o darovanie krvi
Ale, čo je najdôležitejšie: Do projektu sa zapojil aj Slovenský Červený kríž, vďaka čomu komunikujeme priamo s transfúznymi centrami. Len dva dni po spustení, projekt pomohol dvojročnému dievčatku Lily.
Viac o kampani nájdete tu. 
Kredity
Pastier Michal
Biel Mirka
Ocenenia
2011 - Zlatý klinec /Zlatý klinec/
2011 - Zlatý klinec /Bronzový klinec/
2012 - Facebook Studio Awards /Silver Award/