Veľký Tresko

Meno klienta:
Ryba Košice
Kategória
INTERACTIVE & ONLINE
Popis práce
Kampaň pre Tresku v majonéze od košického výrobcu Ryba. Táto tradičná slovenská lahôdka zaspala svoju dobu. Našou úlohou bolo spopularizovať ju medzi mladými, ktorí k nej už nemajú žiadny vzťah. S malým budgetom, sme hľadali čo najefektívnejšie riešenie. Preto online a naivne jednoduchá exekúcia. Vytvorili sme koncept - Návrat legendárneho hrdinu, v ktorom treska s dvoma rožkami, neprekonateľná to pochutina, bojuje za obrodenie národnej gastrolegendy. Začali sme Wikipediou, pokračovali na Facebooku a Youtube. Kampaň pomohla zvýšiť predaj Tresky v majonéze od firmy Ryba Košice o 27%.
Viac o kampani nájdete tu. 
Kredity
Michalík Rastislav
Michalka Peter
Hríbik Roman
Ocenenia
2013 - Zlatý klinec /Zlatý klinec/
2013 - Zlatý klinec /Strieborný klinec/