Fofola - online spoty

Meno klienta:
Kofola Československo
Kategória
TV & KINOREKLAMA
Popis práce
Idea:
Aby sme šírili túto emóciu, použili sme online celebritu - psíka Tunu. Mať celebritu v kampani však nestačí. Preto sme Tunovi vytvorili unikátny charakter, ktorý si ani jeho najvernejší fanúšikovia doposiaľ nevedeli predstaviť. Za pomoci siedmich 3D animátorov sme Tunovi nanovo vytvorili kostru, svalstvo, srsť a pohyby. V desiatich internetových spotoch sme z neho spravili nezbedného psíka, ktorého divák zakaždým pristihne pri neplechách, ktoré vyvádza. Psík sa pritom vždy snaží odvrátiť pozornosť od škôd, ktoré spôsobil, svojou legendárnou hláškou: “Dáš si Fofolu?” Podarilo sa nám tak dostať produkt do headlinu kampane a spraviť z neho kultovú hlášku, ktorá zľudovela.

Výsledky:

• Viac ako 30 miliónov zhliadnutí online videí len na oficiálnych kanáloch Kofoly (78,5 % organických v mediálnej hodnote 327 000 €)
• Rekordné čísla Facebook interakcií. (560 000 lajkov, 54 000 komentárov, 200 000 zdieľaní)
• Google vo svojom projekte YouTube Rewind zverejnil najpopulárnejšie videá roku 2015. Vo svete sa do TOP 10 dostali len dve reklamy, spoty pre Kofolu obsadili v regionálnom rebríčku až prvé štyri miesta a preskočili také mená ako ViralBrothers alebo GoGo.
• V ďalšom rebríčku najúspešnejších reklamných spotov Ads Leaderboard 2015 získala agentúra až 10 miest v prvej pätnástke najmä vďaka Fofole.
• Najvyšie doteraz namerané hodnoty pri emočnom trackingu Emotion ID, ktoré predbehli doteraz všetky merané slovenské reklamy (2Muse: Emotion Tracking)
• Vďaka organickému šíreniu kampaňového obsahu Reach Facebook page dosiahol rekordných 494,81%, pričom globálny benchmark Facebook page s 500 000 – 999 999 fanúšikov je Reach na úrovni 7,47%
• počet remixov a užívateľských verzií spotov (Len na YouTube existuje viac ako 4800 videí s Fofolou mimo oficiálnu kampaň, ktoré majú viac ako 3 milióny videní bez mediálnej podpory)

Anglický preklad nosnej myšlienky: Wanna Fofola?
Kredity
Pastier Michal
Majkút Igor
Biel Mirka
Hamorský Maroš
Šútovec Juraj
Ocenenia
2016 - Zlatý klinec /Bronzový klinec/